Friday, October 14, 2011

~Adriana Bergaya Dengan Kebaya~

Raya tahun nie aku teringin nak tengok adriana pakai baju kebaya.  Dah mamanya tak suka pakai kebaya sangat jadi suruhler anaknya yang pakai.  Adriana suka jea kalau mama belikan dia baju baru.  Tak kisahalah baju apa sekalipun termasuklah baju kelawar.   Hahaha.  Nana..Nana..

Jadi aku belilah baju kebaya nie secara online di Kebaya Zarina Ayu Collections.  Mama pun terjebak sekali berkebaya raya tahun nie.  Sangat-sangat menarik yea sebab nana dan mama sedondon berkebaya.

Gambar-gambar nie diambil masa ke Kelantan.  Bawak kebaya nie untuk dipakai masa ikut orang pergi nikah.  Adriana haruslah mama gayakan jugak walaupun petang itu mama simple berbaju kurung jea.

Senyum tanpa perlu berkata apa-apa.
Menuju ke masjid.  Mama kata pakai baju nie kena sopan-sopan.
Pose menarik daripada adriana.  Adik aku yang suruh pose macam gini dikendalikan oleh adik ipar aku. 
Ini lagi daripada adriana.  Macam model pulak.
Model cilik.  Masa nie dekat PCB.
Akhir sekali pose yang tak hagak-hak dari anak aku nie.  Ikut perangai sapelah nie???kuang..kuang..kuang

1 comment:

atanayuiman @ Jue said...

waahh..!@ cantek bergaya la..