Friday, October 7, 2011

~My New Header~


Cantik tak??Selalu tukar header baru tak pernah buat entry. Kali nie datang mood rajin nak tukar header baru dan nak buat entry pasal header baru nie..Inilah header yang aku buat sendiri.  Tidakler kreatif mana pun.  Biasa-biasa jea.  Bagi aku, ini dah cukup kreatifler apa yang aku buat.  Memandangkan memang aku tidak kreatif.  Apa-apa pun memang nak buat header baru sebab nak letak sekali gambar ammar. 


Kat bawah nie koleksi header yang direkabentuk oleh diriku sendiri yang pernah menjadi header blog ini.  Tak kreatif buatlah setakat mana yang mampu.  Janji aku suka tengok.  Inilah antara koleksi header aku.  Jom kita tengok...

Header yang pertama.  Masa nie baru belajar buat header.  Tak berapa nak pandai lagi.

Header yang kedua...

Header yang ketiga.  Yang ini aku guna photoscape.

Header nie diedit oleh anak buah aku..

Ini header aku buat masa nak sambut anniversary masa tahun lepas.

Jadi header inilah yang akan digunapakai buat masa ini sampailah aku sendiri bosan tengok header aku tue.

Sekian...

3 comments:

Amiizaa2001 said...

idaaaa terrorlah....boleh buat tutorial header tu:):)

@lfidah @dim said...

kak miza>>alah kak...header saya simple2 jea...insyallah kalau dah pandai sy bt tutorial...

fiza said...

Suma header cantik² ☺☺