Pages

Tuesday, October 18, 2011

~Celebrate Birthday Papa AdrianAmmar Di Rumah Aje~

Semalam celebrate birthday papa di rumah aje.  Nak keluar balik tue macam malas jea kan.  Maklumlah asben amik anak-anak.  Sampai rumah pun dah maghrib.  Nak bersiap lagi.  Pukul berapa pulak nak keluar.  Aku memang dah sampai awal di rumah.  Maklumlah masih menumpang kereta kawan lagi.  So aku bolehlah buat apa yang patut.

Surprise untuk papa?Tak ada apa yang nak disurprisekan pun.  Semalam just buat makan-makan jea.  Aku belikan asben kek dan belanja makan pizza hut jea.  Itu jea yang den mampu.  Konon nak buat surprise gak beli pizza.  Macam tak pernah makan pizza pulak laki aku tue.  Aku order pizza secara delivery jea.  Aku order kat pizza hut delivery.  Nasiblah taman aku masih dalam area penghantarannya.  Yang tak surprisenya pizza tue sampai masa asben aku pun sampai rumah.  Dia sendiri yang pegi amik pizza kat gate.  Apakah???kuang kuang kuang.  Apa-apa jealah yang penting adalah sesuatu untuknya. :-0  Hadiah non ado.  Tunggu gajilah yea bang..

Inilah yang aku order.  Pizza, Mushroom Soup, Spicy Chicken, Garlic Bread dan Air.  Soup dan ayam side order.  Aku tambah soup sebab adriana suka mushroom soup nie.
Itu dia.  Kek aku beli kat SR.  Hah, amik ko!!Sampai 4 aku beli.  Asben kata kenapa banyak sangat?Aku katalah kita ada 4 orang.  Pada hal kawan aku yang suggest beli 4 slices.  Hehehe.  Sebab aku mula-mula tak tahu nak beli berapa slices.  Sekali-sekali beli kek kan.  Nak beli yang besar sape nak makan.
Inilah kek yang aku beli.  Nama dia aku dah lupaler.  Ngap jealah tak payah ingat nama. :-)
Taraa...Inilah makanan kita orang malam tadi.  Makan sampai termengah-mengah.  Hahaha..
Close up sikit gambar pizza.  Kalau aku yang order haruslah super supreme.
Ini dia ayam.  Aku peminat tegar pada ayam.
Ini dia muka orang yang baru bangun tidur.  Kejut sebab nak suruh makan.  Tertidur daripada dalam kereta lagi.  Keletihanler tue.
Ini dia birthday boy!!!hehehe.  Kusyuknya dia makan.  Sedapkan bang orang belanja.  Hehehe..Mana lagi satu boy aku??
Ini dia si kecik saya.  My boy.  Dia dengan dunianya.  Sedang meneroka dunianya itu.  Ammar belum boleh join makan-makan dengan papa,mama dan kakak nana.

1 comment:

LYAfrina said...

CELEBRATE KT RMH PON XPE.. Y PTING SLALU BSAMA INSAN TSYG DI HARI ISTIMEWANYA... SEDAPNYERRRRRRRRR KEK SR TU