Tuesday, October 11, 2011

~Papa Ke Kursus~

Salam...

Semalam aku cuti.  Anak-anak tak ada orang jaga.  Kebetulan pulak semalam (10 Oktober 2011) asben kena pi kursus di Pahang.  Hari khamis baru balik.  So, tinggal ler aku dan anak-anak di rumah ditemani mak.  Macam biasa, sebab takut nak drive kenalah cari kawan untuk diriku ini menumpang ke tempat kerja untuk beberapa hari asbeb tak ada nie.  Thanks to Kak Zu!!!


Si dia pulang khamis nie.  Bila si dia tak ada langkah tak panjanglah yea.  Terperuk di rumah sahaja.  Padahal kereta ada di porch.  Cuma buat perhiasan aku dan anak-anak.  Kahhhhh..Itulah ruginya aku.  Setakat nak pusing-pusing kat taman aku beraniler bawak jauh daripada itu mintak maaf.  Fobia bebenor bunyinya.

gambar mr google

Asben kursus kat sini..Kat D Rhu Resort.  Google jumpa gambar nie aku letakler gambar nie.  Selamat Berkursus!!!!

No comments: