Tuesday, October 4, 2011

~New Family Member~

Salam..

Baby nie pun dah sebulan dah.  Dah lama gambar diupload tapi dari sehari ke sehari nak mengarang tak tahu nak mula apa.  Just nak cite new member nie anak kepada abang ipar aku.  Namanya Nur Balqis.  Lahir 1 September 2011.  Sehari selepas makan-makan di rumah aku kakak ipar asben aku pun selamat melahirkan anaknya yang ke-4 secara ceaser.  Adriana excited hokey.  Bila kata mak long dah ada baby.  Nanti adriana kata "macam mama bersalin ari tue". :-)

Jom kita tengok baby Balqis.

 Ini ke baby baru tue??hehehe..Ini pun baby jugak.  Ammar nampak dah besar pulak.

Mak ngah dukung balqis.  Aku takut pulak nak dukung baby.  Kekokler gamaknya.  Macam tak ada anak kecik pulak.  Anak orangkan, kalau anak sendiri lainlah.  Adriana so excited.  Pak long tanya tukar adik ammar dengan baby.  Adriana kata 'nak'.  hehehe
 Mama dan baby.  Ammar tengok jea..

Ammar, mama ada baby.  Kesian dia.  Sapalah yang mama aku dukung tue?Kesian anak mama.

Note>>Entry paling pendek sebab tak tahu nak tulis apa...Idea untuk mengarang tidak datang...

No comments: