Friday, October 21, 2011

~Sudah 8 Bulan~


Apa yang sudah 8 bulan?Sape lagi kalau bukan si ammar.  Hari ini 21 Oktober 2011, Ammar genap 8 bulan.  Orang kata kejap jea dah 8 bulan.  Masa berlalu dengan begitu pantas sekali.  Macam rasa baru jea bersalinkan ammar.  Masih teringat-ingat lagi saat-saat dalam labour room.  Masih terasa lagi kesakitan itu.  Masih terbayang lagi usaha aku untuk cuba meneran sebab takut tak tahu nak meneran.  Sebab masa deliver adriana aku vacuum.

Apa-apa pun ammar dah 8 bulan hari ini.  Mama seronok tengok perkembangan ammar sekarang.  Dah merangkak, duduk, memaut dan bertatih.  Tak lagi boleh berlari-larian dan berkejar-kejaran bersama mama dan kakak nana. :-)

Gambar terbaru ammar untuk hari ini tak ada.  Nanti update gambar terbaru ammar masa 8 bulan.  Oh lupa ammar dah tumbuh sebatang gigi.  Bahagian bawah.  Mama suka.. :-)

3 comments:

Syieda_Joy™ said...

alahai comeynye gigi dah tumbuh...^_^ mesti temban ammar.. ^_^

Aleyn said...

Sekejap jer rasa kan...

adianiez AIDA said...

satu gigi ?! hi hi tak lama lagi ammar bleh makan donut la ni... bila ntah bleh acik aida jumpa ammar dgn kakak kan?