SUKA ENTRY DI SINI???

Monday, June 1, 2015

Gubahan Hantaran Sentuhanku

Teks : Fyda Adim
Foto : Fon Sendiri

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bismillah...

Selamat tengahari semua. Lagi satu jam mahu makan tengahari dan berehat seketika. Rehat tak panjang hari ini. Satu jam je kut. Bolehlah melelapkan mata sebarang dua. Memang waktu rehat tak lelapkan mata sekejap memang tak sah. Sekarang ni kemengantukan terlampau-lampau. Adakah sebab faktor umur yang sudah meningkat? Esok bertambah lagi usiaku. Huhuhu...

Okeylah, nak cerita kisah aku dan hantaran. Bulan lepas iaitu pada 15 Mei 2015, anak buah aku melangsungkan pertunangannya. Jadi bab hantaran maknya serahkan pada aku. Aku ni bukanlah berseni sangat pun tapi bab-bab cenggini memang menjadi minat aku selain membaca novel dan menonton drama. Hahaha...

Jadi dua bulan sebelum kita orang memang dah beli barang-barang untuk hantara. Segala riben, kotak, gabus dan sebagainya. Memang dah beli awal-awal. Senang sikit kan.


Bahan-bahan untuk hantaran.


Coklat kegemaran. Nasib aku tak bukak makan. Ngeee...


Ini hantaran bertemakan pagar-pagar cinta. Last minit punya ilham.


Songkok dan kain apa ntah.


Set wangian.


Kek hantaran.


Semuanya sembilan dulang daripada pihak perempuan. Aku buat setakat mana yang mampu. Itu sahaja idea yang terluah. Apa pun aku puas hati bila si anak buah suka dengan sentuhan makciknya ini. Sekian dan wassalam.

Salam pena,



1 comment:

Mar Mansor said...

simple je tapi kemas,,cantik dan menarik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart