SUKA ENTRY DI SINI???

Wednesday, June 24, 2015

Gelagat Anak-Anak

Teks : Fyda Adim
Foto : Ipad

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bismillah...

Selamat petang semua. Semoga hari ini memberi kebaikan daripada hari-hari sebelumnya. Semoga sentiasa dilimpahi keberkatan hidup. Hari ini terlampau fokus membuat kerja. Tengahari tadi waktu rehat diperuntukkan masa itu sepenuhnya untuk tidur. 

Hari ini kali pertama anak dara aku bertudung ke sekolah. Berposak suruh maknya beli. Malam kelmarin baru dapat beli tudung untuknya. Katanya ustazah suruh pakai. Tak apalah nak oi. Biarlah berjinak-jinak. Semalam suruh pakai tak mahu sebab pakai baju sukan lengan pendek. Dia suruh aku beli yang sarung tangan. Hehehe...

Peace! Gaya gambar macam maknya. Saya bertudung hari ni ke sekolah. Pergi elok jangan balik senget benget tudung ko nak.
 
Kakak bergambar adik pun mesti nak jugak. Sedap ko minum depan kakak. Kang ada kakak tertewas lagi tu.
 
Papa kata letaklah botol susu tu. Barulah ammar letak tepi botolnya. Itulah gelagat anak-anak pagi tadi sebelum ke sekolah. Dua orang ni pun sudah meriuhkan suasana rumah. Time gaduh lagilah macam nak terbalik rumah. Hahaha...Itu sahaja entri ringkas petang ini. 

Sekian dan wassalam.

Salam pena,









1 comment:

adianiez AIDA said...

pepagi aida x sempat da nak lama2 dgn anak2.
pepagi da kuar umah :)
hargai la masa bersama anak2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart