Wednesday, September 18, 2013

~Semalam....~

Assalamualaikum...

Selamat petang semua...Sementara mahu menghilangkan rasa mengantuk beralihlah sekejap ke blog ini.  Mahu menceritakan anak-anakku dan buat tatapan papa yang jauh di sana.  Oh ye, minggu ni program suamiku memanjat gunung tetapi bukanlah gunung Kinabalu.  Katanya adik kepada gunung Kinabalu.  Apa-apa jelah...hehehe..

Ok, nak cerita hap semalam.  Semalam aku cuti sebab bermacam-macam urusan.  Perkara paling utama aku cuti sebab mak aku ke klinik. So my lil boy tak ada sape jaga.  And aku decide untuk cuti.  Pagi hantar mak aku ke klinik, kemudian hantar adriana ke sekolah, amik mak aku, bawak ayah aku beli ubat and tempat terakhir adalah mydin.

Okey, ini bukan gambar semalam.  Ini hari sabtu masa nak ke kenduri sebelah rumah mak aku.  Jiran mak aku buat kenduri cukur jambul cucu-cucunya.

Okey, ini baru cerita semalam.  Masa ni hantar adriana ke sekolah.

Dengan adik ammar sekali.

Duduk di luar sementara adriana belum masuk ke kelas.

Di buaian dalam perkarangan sekolah.

Lepas beberapa jam, amik mak dan ayah aku.  Kemudiannya kami makan di gerai depan Poliklinik Peringgit.

Lepas balik dari poliklinik, kita orang ke Duyung sebab ayah aku nak beli ubat.

Ammar sudah keboringan saat menunggu atok dan nenek.  Ada dipakainya sekup kepala kakaknya.  Apa-apalah janji duduk diam.

Tempat last adalah ke Mydin.  Aku terjah sini sebenarnya.  Ada novel yang kucari tapi non hado.  Aduhhhh...Tapi akhirnya jumpa di kedai Catch News.   Nanti aku cerita novel apakah itu....

Sekian dulu...

Publish!!







                                                                                                        

1 comment:

.:fyzz:. said...

fyzz pun tgh layan novel la nih..sementara nk masuk semester baru..nnti ngadap asgment lak..tension..huhu