Friday, September 20, 2013

~Dah Update ios7~

Hah aku tak tahu pun pasal benda ni sebenarnya.  Memang tak pernah kut amik tahu pasal nak update bagai ni.  Selalu laki den yang buatkan.  Masa dapat ipad ni semua benda dia pun yang uruskan.  Mengada tahap maksima.

So, pagi tadi kut baru settle update.  Itupun setelah mendapat tahu dari kawan blogger.  Jap eh siapa punya blog yang aku tengok.  Lupa!Sajalah nak tengok perubahannya.  Teruja kejap tadi.  Lepas dah update terus mesej laki  Tanya dia dah update belom kat iphone dia.

So, inilah wajah baru my mini ipad.  Kalau kat rumah tak dan nak tengok sebab sekarang ni selalu berebut dengan ammar.  Oleh sebab tak nak bagi selalu aku sanggup tak keluarkan dari beg.  Hehehe..Kejam tak kejam maknya.  Buat mira mokhtar, jangan lupa update ios kamu ye..

2 comments:

siti zuraida Rajab said...

belikanlah ammar tab yg murah2..asalkan dia tk boleh kacau ipad ko tu

MONALITA MANSOR said...

jeles nih..