Thursday, September 19, 2013

~Ke Pusat Servis Tayar~

Ohhhh inilah first time aku ke tempat ini mahu menampal tayar yang disyaki bocor.  Sebabnya lepas aje pam mesti si tayar akan menjadi lembik.  So tanya asben dia kata mesti ada bocor kecil tu.  Oh tayar time-time nilah kau nak bocor kecil, nak lembiklah kan.

So penyelamat aku adalah superwoman!!!Yeahhh..Aku pergi juga ke kedai tayar ditemani siapa lagi kalau bukan si Mira Mokhtar.  Oh dia pasti berada di mana-mana.  Hehehe...Dahlah first time pergi dan yang paling penting ada je benda yang aku tak suka akan terjadi.  Memang serik kut.  Hahaha....

Ke sini di ayer keroh.

Tengok tu!!Tayar tu yang mengada-ngada.

Inilah superwoman.  Sementara menunggu bergambar dulu.

Aku pun nak bergambar tapi tidakler berposing sakan.  Tepi jalan kut.  Huhuhu..Lagipun tak pandai nak posing ala-ala model tu.  Paling kurang buat gaya peace seperti gambar perempuan di atas.  Hahaha..Larik!!!Nanti dikejar perempuan di atas.

Dia memang superwoman.  Dia yang tolong tanyakan.  I like!!Sesekali kakak menjadi kakak penakut.  Apa-apa pun settle part ni.  Inilah cerita bila mechanic di rumah tiada.  Tak apa masih boleh dikawal.

Sekian...


1 comment:

Myra Mokhtar said...

kami x besar dan kami x kuat bila bkerjasama semua jadi mudah... hahaha