Pages

Tuesday, September 24, 2013

~Hari Ini Dengan Makanan~

Assalamualaikum...

Dah makan tenghari korang?Aku baru sahaja selesai makan.  Kalau entri semalam dan pagi tadi cerita pasal novel je, tengahari ni marilah aku up cerita mengenai makanan.  Hari ini agak teruja dengan makanan sendiri.  Itu yang dok amik gambar.  Lagipun amik gambar makanan then terus hantar kat laki den.  Tengah makan ni.  Pagi ni makan mee sup.  Gitu gamaknya sekali.  Whatsapp siap dengan cerita bergambar.

Maklumlah dok jauh macam bercinta tujuh tahun lalu.  Hehehe.  Bercinta pun tak macam ni kut.  Sampai gitu sekali.  Itulah ceritanya bila dok berjauhan dengan laki.  Okay-okay, tak mau masuk cite laki den sebab tajuk atas mengenai makanan.

Mee sup sarapan aku pagi tadi.

Dan ini adalah makan tengahariku.  Alhamdulillah kenyang setakat ini.  Rezeki untuk hari ini.  Alhamdulillah sekali lagi. 

Sekian dulu...Nanti aku cerita kisah tarian adriana pula ye.  Seronok tengok anak sendiri.  Hehehe...








                                                                                                         

1 comment:

Rizziela said...

Sedapnya mee soup..terus terasa lapar