Pages

Sunday, September 8, 2013

~Sabtu Ke Majlis Kawin~

Assalamualaikum....

Selamat pagi semua.  Pagi ahad yang indah sebab hari cuti kan.  Kalau time cuti sudah semestinya wajah ceria hati gembira.  Fuh!!Bukanlah nak kata time hari kerja tak ceria.  Ceria juga tapi tengok keadaan semasa.  Hehehe..

Termasuk sabtu semalam sudah tiga kali sabtu aku dan anak-anak tanpa suami di sisi.  Setiap hari akan aku cuba sibukkan diri aku dan anak-anak supaya tidak terlalu teringat suami jauh nun di sana.  Semalam aku bawak anak-anak ke majlis kawin anak kawan mak aku dan kebetulan kawan pada kakak sepupu aku jugak.  Majlis diadakan di Dewan Taming Sari MBMB.

Jom layan gambar..

 Adriana dan ammar.

 Pelamin pengantin.

Aku pergi bersama mereka.

Aku bersama anak-anak.  Hai papa!!Buat tatapan papa di sana.  Kami ke orang kawin.

Pengantin dah tiba.  Mengancam keretanya.  Maklumlah yang kawin ni engineer.

Inilah pengantinnya.  Cantik pengantin perempuannya.  Suka tengok bila dia senyum.  Terkesima dan terkedu.  Biasalah kalau orang tak cantik tengok orang cantik mesti rasa kagum dan terpesona. :D

Pengantin di arak menuju ke dewan.  Selesai melihat pengantin diarak aku, mak dan anak-anak ke aeon untuk beli barang.  Nasiblah sebelah je dengan MBMB.  Lepas dari aeon terus berdesup balik rumah..

Itulah cerita semalam aku tiga beranak bersama my mom.  Walaupun sesibuk mana, hari-hari tetap dihitung sampailah tibanya bulan november nanti. :(






                                                                                                                      

No comments: