Thursday, September 5, 2013

~Cash Out Duit Nuffnang Lagi~

Assalamualaikum...

Selamat pagi khamis.  Hari ini adalah hari khamis bersamaan 5 Septemter 2013.  Ok inilah ayat yang aku tulis kat twitter tadi.  Sambungan ayat lagi yang aku di twitter adalah baki hari yang masih ada adalah 63 hari. #belajarmengira.  Hikhikhik..Poyo bebenar status dua tiga menjak ini.

Ok, semalam cek-cek duit nuffnang.  Hari-hari pun kut aku cek.  Rasanya sudah cukup masa aku cash outkan duit itu.  Saja tunggu sampai hujung bulan ogos.  Dah masuk september haruslah cash out aje.

Inilah jumpah duit yang aku cash out dari nuffnang.  Tak banyak mana pun.  Orang lain dah berkali-kali dan mungkin lebih dari aku.  Ini je rezeki yang aku dapat daripada berblog.  Walaupun sikit tapi masih lagi boleh digunakan.  Bolehlah shopping ke sabah nanti.  Beli FM lepas kan?:D

Sekian dulu cerita pagi ini.  Bersambung lagi di entry yang lain..






                                                                                                         

2 comments:

Unknown said...

bestnye akak..

khai said...

nice.. good job


http://khaiblogzz.blogspot.com