Pages

Thursday, September 26, 2013

~Ala-ala Photoshoot Di Tepi Tasik~

Assalamualaikum....

Selamat petang!!!Lagi beberapa minit lagi mahu ke jam 5.  Menanti dengan penuh kesabaran.  Hari ini terlebih makan.  Mata pun asyik nak melayu je.  Pagi tadi makan nasi lemak, tengahari makan asam pedas, lepas tu beli aiskrim.  Sampai je opis ada pula orang belanja KFC.

Petang-petang ni marilah layan gambar aku bersama officemate.  Masih lagi cerita pagi semalam dan kesinambungan entry pagi tadi.  Macam novel pula.  Selesai makan, kami bergambar bersama untuk dijadikan kenangan.  Inilah pertama kalinya kita orang bergambar di luar pejabat.  Ala-ala photoshoot gitu.  tapi tidaklah bergambar seperti model.  Hihihi...

Okey, jom tengok gambar kami pagi semalam.

Permulaan gambar.  Aku yang menjadi photoGnya.

Sekali lagi.

Giliran aku pula bergambar.  Tapi gambar aku banyak sedikit daripada si Mira Mokhtar.  Hihihi..Jangan jeles makcik mira!

Paling aku suka gambar ini.  Pandai mira mokhtar snap.  I like!!!

Ini gambar candid!

Akhirnya pose sebegini sahaja yang mampu dibuat.  Hehehe..Jadilah janji bergambar.  Ini namanya gambar CANTIK!Buang C di depan ye. Peace yo!!!






                                                                                                        

No comments: