Sunday, September 2, 2012

~Sepupu Aku Beraya Ke Rumah~

Sape aje sepupu aku kan.  Kalau sebelah mak aku sepupu aku sorang jealah.  Sepupu tunggal.  Tapi bila kakak sepupu aku datang anak-beranak memang gamatlah suasana.  Nasib dia beranak ramai meriah sikit.  Aku kena beranak ramai jugak macam dia.  Hehehe..

Dia orang datang rumah kami untuk beraya masa raya ketiga.  Bagitahu last minit so aku dapat prepare simple menu untuk dia anak beranak iaitu keow teow goreng.  Simple dan short entry sebab malas nak karang panjang-panjang.  Jom layan gambar aje.  Ikutkan gambar memang banyak bila masing-masing gila bergambar tapi belum sampai gilalah.
Mereka sekeluarga sedang menjamu selera.
Adibah and adriana.

Makan yea anak-anak.

Ini bergambar masa nak balik dah.  Bergambar di luar rumah.

Apa yang laki aku bagi tue.  Bunga api kot.

Ammar yang berani nak pegang bunga api.  Nak pegang sendiri.

Papa melayan anak-anaknya.  Mama malas yea.

Setakat nak suruh pose pegang bunga api bolehlah. :D

Ok..That's all.  Entry malas nie yea.  Harap maklum.








                                                                                                                    

No comments: