Friday, September 21, 2012

~Princess Cake For Kak Nisah~

Salam dan selamat tengahari.

Menaip sambil makan jagung.  Lunch hari nie tak kuar ke mana pun cuma ke Mydin jea tapau makanan.  Keluar jugaklah tue kan.  Cakap cuba jangan putar-putar.  Aku nak kejarkan balik opis sebab nak tengok drama Adam Hawa episod 16.  Betul kuat penangan Adam Hawa nie.  Dah settle lelapkan mata jap.  Biasalah lepas makan mata nie nak terkatup jea.

Bila bangun tengok ada masa lagi baik aku update blog kejap memandangkan gambar-gambar sduah diupload cuma belum diceritakan sahaja di blog ini.  Kadang tak ada mood nak mengarang.  Penyakit M betul berleluasa dalam diri aku nie.

Oklah nak cerita pasal tajuk dan gambar di bawah ini.  Mukadimah panjang bebenor.  Kek ini diorder oleh opismate aku iaitu Kak Nisah.  Kak Nisah order untuk anaknya yang sulung genap 7 tahun pada hari Malaysia iaitu 16 September 2012.  Jom kita tengok gambar.  Hasil daripada tangan aku yang tidak berapa nak kreatif nie. 

Permintaannya Coklat Moist kurang manis bersama edible image princess.

Inilah rupanya.

Anaknya sendiri, Nuraini yang nak edible image princess.  Biasalah pompuan mesti nak princess.  Setiap kali buat kek adriana request.  Kalau gambar angry bird dia pun nak macam tue, kalau princess pun dia nak jugak masa besday dia.  Macam nie kena buat berapa biji kek unutk kamu nak??:D

Itu jea entry aku.  Dah nak pukul 2.45 petang.  Harus stop di sini.  Diharap kak nisah suka dan tak serik untuk order dengan aku lagi.  Sekian terima kasih.





                                                                                                                       

1 comment:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

comel sangat keknye.mstinbdk2 suka