Pages

Tuesday, September 25, 2012

~Pay Day!!!~

Yeahhhh..Pay day!!!Setelah sekian lama menunggu hari ini.  Yelah hari tue kan gaji kuar awal.  So ari nie adalah hari yang ditunggu-tunggu.  Korang tunggu jugak tak?Macam biasalah kalau pay day nie nak melangsaikan hutang-hutang yang patut yea.  Tak ada pun nak membeli-belah pun.  Simpan duit belanja sikit sampai pay day seterusnya dan buat simpanan sikit untuk menunaikan wishlist yang ada.  Yezaaaa.  Mari kita congak duit gaji kita!!!:D







                                                                                               

1 comment:

adianiez AIDA said...

tak sempat berbunga duit gaji kat dlm akaun aida tu, fida. tak sampai setengah jam klik klik kat maybank2u, abis semua duit ku (eh! duit asben ku hi hi hi) gaji aida utk shopping & byr tadika je. jagi asben yg byr utang hi hi hi...