Monday, September 24, 2012

~Celebrate Amirah's Besday~

Hari sabtu lepas bersamaan 15 September 2012, sepupu aku ada buat makan-makan sempena besday anaknya aka anak buah aku iaitu Amirah tapi dia orang suruh mak aku masak laksa nyonya.  Mak long aku teringin nak makan laksa nyonya.  Jadinya mak aku masak kat rumah dan bawak ke rumah sepupu aku.  Oklah jom tengok gambar dan biarlah gambar yang menceritakan segalanya.

Menu utama adalah Laksa Nyonya.

Menu sampingan adalah KFC.
Dan juga kek.  Tapi kali nie kek kedai.  Aku tak sempat nak buat kek.

Photoshot from nana.

Posing jelah kejenya.

Bergambar beramai-ramai.

Sila potong kek itu!!!

Bergambar lagi.  Kek telah pun dipotong untuk diagih-agihkan kepada kami.

My cousin dengan ammar.  Apa kes pulak ammar nie.

Nie bertudung sebab nak amik gambar.  Bak kata anak buah aku nak masuk blog.  Tidakler kami nie bertudung di rumah.  Bertudung saji adalah.  Hehehe..

Oklah itulah cerita aku serba sedikit untuk besday amirah tue.  Anak buah aku yang paling rapat dan gile-gile seperti aku.  Aku tak gila dia sorang aje yang gila.  Jangan marah yea long. Nanti cepat tua. :D





                                                                                                                      

No comments: