Monday, September 24, 2012

~Mencari Keceriaan Diri Sendiri~

Assalamualaikum...

Sopannya bagi salam.  Hehehe.  Selalu main tulis jea tanpa memberi salam.  Kita kena selalu berubah menjadi arah yang lebih baik.  Oklah selamat pagi isnin yang selalu memberi mood yang kurang elok pada aku.  Tak tahulah korang punya mood macam mana.  Biasalah hari isnin selalu membawa maksud monday blues!!!So hari ini aku nak mempositifkan diri.  Nak ceriakan diri ini dan nak happy jea untuk permulaan hari ini.  Teringat kata-kata kawan aku minggu lepas mari kita menceriakan diri sebelum keceriaan kita direntap.  Tergelak jea bila dia cakap macam tue.  Tapi hari tue keceriaan tak sampai ke petang.  Lunch hour dah direntap.  Biarlah mereka itu dengan kata-katanya. 

Baik aku berhenti sebelum aku lebih melalut di sini.  Kang menulis dengan emosi pulak.  Tak pasal-pasal pulak.  Apa-apa pun hari ini aku nak happy jea.  Mari kita senyum dan mulakan kerja kita dengan bismillah.  Semoga dipermudahkan segalanya untuk hari ini.  Sekian dan wassalam.


 



                                                                                                                    

No comments: