Tuesday, July 10, 2012

~Picture From DSLR~

Ini gambar hasil tangkapan daripada DSLR.  Bukan kamera aku tapi kamera adik aku.  Memula aku nak letak gambar-gambar ammar dulu.  Gambar-gambar kakak aku nak letak di next entry sebab gambar adriana lagi banyak daripada ammar.  Ammar nie sekarang susah sikit nak snap picture dia.  Bila ada masa yang dirasakan sesuai baru dapat snap picture dia.  Yang selebihnya dia tak mau dok diam!!Akibatnya gambar menjadi entah apa-apa jea.

Gambar-gambar nie semua diambil semasa aku menghadiri majlis perkahwinan sepupu aku di KL minggu sudah.  Kali ini aku sendiri yang snap gambar-gambar nie.  Mula-mula dulu tak kisah sangat dengan kamera DSLR nie.  Tak heran pun.  Since aku sendiri yang pegang aku sudah mula jatuh hati dengannya.  Memang tak heranlah patutlah ramai yang menggilainya dan kini aku pula yang tergila-gilakannya. :D

Oklah lets see the picture yang aku snap iaitu gambar my lil boy si anak manja mama.  Dua keping gambar yang aku snap sendiri dan 2 keping lagi adik aku yang snapkan.

Ini dia senyuman yang macam nak tak nak senyum daripada ammar.

Ini jealah pose yang boleh ammar buat.  Cover sikit perut tue ammar.

Mulalah sesi berdukung yang mana mama sentiasa menjadi mangsa.

Pandangan dari mata ammar. 

Itu ajelah gambar ammar yang ado untuk dijadikan kenangan bila dia besar nanti dan untuk koleksi mamanya jugak.  Sekian.  Next entry gambar kakak nana pulak yea.





                                                                                                                     

1 comment:

AzuraFazil DIN said...

gamba nye jd smart kan