Monday, July 9, 2012

~Monday Again~

Oh tidak!!!!Hari isnin datang lagi.  Hari yang palinglah aku menyampah.  Memang tahap malas melampau-lampau bila hari isnin menjengah.  Asal malas jea hari isnin, asal hari isnin jea mesti malas.  Adoi...

What to do???Demi mencari rezeki untuk anak-anak dan membantu asben harus aku gagahkan jugak.  Malas-malas pun kenalah buat kerja.  So hari nie jangan ada sesiapa menyakitkan hati atau menghilangkan mood aku dengan kata-kata suci lagi yea.  Jumaat lepas dah puas kena hentam.  Oh lupakan hal itu.  Mari kita mulakan kerja dan yang penting hari jumaat ini aku berkursus jauh dan terpaksa meninggalkan anak-anak aku selama 5 hari.  Percaya tak aku akan berkursus???Harus percaya ok.  Nanti aku ceritakan di mana tempat aku berkursus.








                                                                                                                       

1 comment:

adianiez AIDA said...

tolak ari ni, ada hanya 2 isnin jer aida perlu lalui before cuti 3 bulan... yeeeeeeeeeeeehah!