Pages

Sunday, July 8, 2012

~Cucu Berjumpa Atok Dan Nenek~


Cucu-cucu jumpa atok dan nenek di Jusco.  Janji dengan mak dan ayah aku ahad lepas di jusco.  Nak pi makan.  Aku dari rumah aku dan anak-anak aku.  Mak dan ayah aku dari rumah jugak.  Mak aku kata nak keluar lepas asar.  Aku dah kuar awal sikit masa tue. 

Mula-mula memang rasa nak kuar ke Jusco bawak anak-anak aku tapi dek kerana kemalasan melanda maka dibatalkan aje niat itu dan aku melayan cite Ali Setan di TV3.  Sekali tue mak aku telefon kata nak ke Jusco aku mulalah bersemangat waja balik.  Bagitahu asben kata aku nak ke Jusco.  Makanan untuk asben sudah siap dimasak.  Apa lagi aku dengan sepantas kilat menyiapkan diri dan anak-anak aku.

1st time aku outing bertiga.  Mana nak masuk parking kat Jusco tue.  Selalu kalau asben tak ikut mesti ada mak atau sesiapa yang teman.  Tempuh jealah kan.  Kalau tak cuba mana nak tahu.  Tapi biasalah kalau dengan budak 2 orang nie mulut maknya tak berhenti-henti nak menjerit.  Jom tengok gambar...

Adriana sedang menikmati wan tan mee.

Inilah atok dan ammar.

Ammar si manja mama.

Suka nau dia bergambar senget kepala.

Mak dan ayah aku.

Ayah aku dok tengok adriana kat playground.  Risau bebenor.

Ini makanan untuk ayah aku.  Nyum nyum...

Itulah ceritanya.  Senang sekarang aku mahu kemana-mana sendiri bawak anak-anak aku.  Tidakler aku stress tunggu orang bawak aku.  Selalu jadi mangsa asben dan adik aku.  :D







                                                                                                                                                                                                                                            

1 comment:

kasehshapiah said...

Pn.Kaseh lom pernah kuar berdua ngn rayyan..terkadang nak rasa tp hentikn niat dulu.tnggu rayyan da besaq cket..he3