Thursday, July 12, 2012

~Esok Aku Akan Terbang!!!!~

Esok jam 1.55 petang aku akan terbang yea kawan-kawan menaiki MAS untuk ke Penang.  Perasaan berdebar-debar sebab???Aku pergi sorang diri aje.  Tak tahu nak cakap perasaan aku ketika ini.  Aku perlu independent esok hari.  Naik flight sorang-sorang pegi ke Penang.  Sampai Penang mana nak tuju dulu??Hehehe...Redah ajelah esok hari.  Aku ke Penang untuk apa??

Jumaat lepas aku dapat surat daripada HQ untuk menghadiri kursus perkhidmatan dan terang-terang nama aku sudah tertera di situ.  Seronok sebab nak ke Penang tapi sedih bila kena pegi sorang-sorang.  Kalau ada member tue semangatnya lain sedikit.  Ada member dari Melaka tapi lelaki.  Kureng sikit tapi bolehlah dijadikan kawan.  Tapi dia pulak naik flight lain.  Tak kisahlah janji sampai sana ada kawan nak menuju ke tempat kursus.  Cuak jugak kalau sorang-sorang.  Dah lama tak travel sorang diri since habis belajar.  Nak sedapkan hati balik Ipoh-Melaka sorang-sorang takkan ke Penang tak boleh kan.  Cuma pengangkutannya aje yang lain.   

Tiket sudah pun berada di tangan.  Pesan kawan aku 'ko jangan tinggal benda nie.  kang ko tak boleh naik kapal terbang.'  Pesan seorang kawan kepada kawan yang dia tahu takut nak naik flight nie.  Almaklumler esok kali kedua nie naik flight.  1st time dulu naik flight ke Langkawi.  Time tue asben ada.  Semua dia yang uruskan.

Close up sikit gambar tiket.  Tiket pergi dan balik.  Semoga dipermudahkan segalanya dan aku tawakal saje.  Doakan aku yea kawan-kawan supaya pandai menguruskan diri untuk naik ke kapal terbang.  Takut salah masuk pintu aje.  Kahhhh..Macam tak tahu baca aje gamaknya.  Pesan kawan aku lagi 'tanya orang kat situ kalau tak tahu'.  Tawakal ajelah.










                                                                                                                   

1 comment:

AMIIZAA@Mieja said...

IZan

selamat pergi selamat sampai heheheh


utk domestic awak kena jlan jauh sket, hujung nun, dekat gate 10 lebih kurang:)