Monday, June 11, 2012

~Petang Sabtu Kami~

Petang Sabtu Kami Di Tepi Laut...Hari sabtu sebelah petang, asben bawak aku dan anak-anak ke Dataran 1 Malaysia di Klebang.  Dapatler tengok laut.  Tapi aku nie seriau tengok laut sebab selalu jea mimpi Tsunami.  Ish...Bawakler budak 2 orang nie pusing-pusing kejap sebelum kami nak ke destinasi sebenar kami iaitu Jusco.  Dapat tengok orang main layang-layang.  Selalunya hujung minggu jarang dapat kuar siang hari dengan asben sebab dia dok sibuk keje jea.  

Itu pun sebenarnya waktu untuk keluar kami sudah lari disebabkan bila kita orang dah bersiap asben dapat call untuk kerja dulu.  Jadinya aku dan anak-anak duduk di rumah mak mertua dulu sementara menunggu asben aku settlekan kerjanya.  Keluar dari rumah mil aku pukul 5.30 petang.  Kami ke Klebang dulu untuk jenjalan amik makan dan makan angin sampai kembung perut.  Hikhikhik... 

Ammar yang baru menjejakkan kaki ke sini.  Iye ke??Rasanya 1st time.  Adriana kata 'Bestnya datang sini.  Dah lama tak pegi sini.'

Adriana tue pantang disuruh bergambar.  Ada aje gaya posingnya.  Ikut sapelah suka bergambar??:p

Kemudiannya kami ke Muzium Kapal Selam.  Tapi tak masuk pun.  Bergambar dari luar.

Mama bergambar dengan ammar.  Selalu mama jea yang syok sendiri.  Ammar tengok apa aku pun tak tau.

Last picture sebelum kami ke Jusco yang tanpa bergambar.  Lepas dari Klebang kami menuju ke Jusco untuk ke Digi sebab nak uruskan hal telefon.  Settle semua kami balik tapi sebelum tue sempat tapau makanan iaitu pizza yang hanya dibayar RM2.10 sebab kami menggunakan hot ticket hotlink pemberian ofismate aku iaitu Anand.  Thanks anand.

Inilah pizza yang kami bayar hanya RM2.10 dan menggunakan hot ticket hotlink.  Aku order Hawaiian Pizza dan Pepperoni Delight Pizza.  Kenyang kami anak-beranak. :D








                                                                                                                      

3 comments:

Kakzakie Purvit said...

Tak tunggu sunset Fida... selalu kakak nampak mereka yg ke sini tunggu detik itu..

mummY daniSha said...

x pernah masuk lg kapal selam tu =p

adianiez AIDA said...

aida da lama tingin nak makan coconut shake kat klebang tu. but still no time nak gi klebang... husben pun lom sihat sgt :(
sgt lama da tak gi jenjalan kat klebang...