Tuesday, June 26, 2012

~@McD - Lunch With Officemate Again!!!~

Pagi nie nak tunjuk lagi gambar lunch date bersama teman-teman sekerjaku.  Ceritanya untuk jumaat lepas.  Biasalah hari jumaat jea yang boleh lunch jauh sikit dari luar kawasan, boleh makan dengan tenang sebab lunch hour lama kan.  So, jumaat lepas kami bertiga aku, Kak Nisah dan Kak Rehan ke McD untuk lunch hari tue.

Kami makan di McD kat Jusco lama.  Aku pun dah lama teringin nak makan McD.  Terbayang-bayang burgernya.  Tekak kalah macam tekak orang mengandung.  Tapi aku bukan mengandung yea. :D  Bila Kak Rehan ajak makan apalagi aku tak nakler menolak.  Rezeki jangan ditolak orang dah nak bawak baik ikut.

Inilah makanan kami.  Aku order double cheese burger.

Inilah Kak Rehan yang sedang menikmati Mc Chicken.

Dan seperti biasa bergambar dengan Kak Nisah.  Ini wajib ada nie.  Bak kata Kak Nisah gambar dia banyak kat blog aku.  Hehehe..






                                                                                                                     

1 comment:

Unknown said...

tak ajak akk pun???mana akk pegi plak??