Sunday, June 3, 2012

~I'm 29 Years OLD Already!!!~

Assalammualaikum wbt...

Its was my 29th birthday on 2nd June 2012.  Semalam memang tak sempat nak buat entry dan update blog.  Malah tak online fb pun.  Musykil tak???Sibuk sangat semalam dengan bermacam-macam program daripada pagi hingga ke petang.

Pagi semalam bawak adriana ke dataran sungai Melaka sebab nak bawak dia join pertandingan mewarna.  Saje nak bagi dia pengalaman walaupun aku tahu dia bukan mewarna tapi menconteng yea.  Oklah ini serba sedikit coretan mengenai semalam.  Nanti aku cerita lagi kesinambungan untuk semalam.

Inilah kek besday yang aku sempat buat untuk maklong aku yang besdaynya on 1st June.  Makanya kami share besday kek.  Aku bake butter cake for my mak long and for me too. 

And this one is my besday present from my sayang.  Tak sangka nak dapat besday present from asben.  Nak tahu apa dia??Tak payahlah kot.  Cukuplah aku saje yang tahu apa dia.

Cuma besday present tue dapatler menggantikan hp aku yang sudah nyawa-nyawa ikan nie.  Alhamdulillah.  Tak payahler pinjam hp mak aku lagi. :D

Ok nanti aku ceritakan di entry lain mengenai adriana join pertandingan mewarna, lepas tue aku pi rumah kawan sekolah aku kerja kawin, petang tue adalah celebrate kecik-kecil besday mak long dan aku.  Itu jealah pun.  Penat sangat semalam sampai tak larat nak update blog aku ini.









                                                                                                                      

7 comments:

sueshe said...

hepi besday kak!!semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki :)

.:fyzz:. said...

Happy belated day...moga Allah panjangkan umur dn dimurahkan rezeki..

mummY daniSha said...

hepi besday!last besday 20 an huhu.may all ur wishes come true =)

nur-afiz said...

~happy belated birthday.....~

semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan dianugerahkan kesihatan yang baik selalu.....

Nuwairani said...

selamat hari lahir kak...semoga sentiasa di bawah lindungan Allah...

adianiez AIDA said...

nak tau jugak apen beri present pe... ceciter :)

Ibu Yusuf Maryam said...

Happy belated besday.. Muda lagi, masih 20an.. semoga dilimpahi kesejahteraan dan kebahagiaan berpanjangan.. :D