Thursday, June 7, 2012

~Model Milo~


Kecik-kecil nak ajar anak jadi model pulak.  Ini model tak berbayar.  Maknya yang suruh berposing.  Kebetulan adriana tengah minum milo, itu yang suruh berposing.  Maknya kan blogger haruslah bergambar baru ada cerita.  Bila ada cerita barulah boleh berupdate blog ini.  Secara tak langsung jadiler model milo.  Gambar nie aku amik sabtu lepas yang bertarikh 2 Jun.  Tak habis-habis lagi cerita hari sabtu yang bertarikh 2 Jun tue.  Maklumler besday aku kenalah mention banyak-banyak kali.  Kahhhhhhhhhh...

Cerita minum milo nie adriana memang minat minum milo.  Milo..Milo..Milo..Ikut jejak langkah sape???Maknyalah.  Masa dulu kalau aku buat milo sebanyak-banyak milo yang aku letak.  Pekat dan likat milo aku tue.  Lepas tue letak ais.  Wah sedapnya.  Sampai mak aku kata mana milo kat rumah tak cepat habis.  Paling buruk perangai makan milo begitu sahaja dari tin.  Itu masa aku zaman kanak-kanak ribena.  Tidakler sekarang.  Kalau anak aku buat ikut sape??Sendiri mahu ingat. :D Lagi satu kalau dah buat air milo lepas tue bekukan jadi ais krim.  Nyum..Nyum...Lazat sekali.

Sekarang dia pulak yang suka minum milo.  Mama malas buat milo kat rumah kita beli aje kat kedai.  Beli milo kat rumah kang tak terhabis.  Maklumler sekarang kurang minum air manis-manis nie.  Itu yang beli yang readymade milo di kedai.  Silalah minum wahai anak.
 
Kalau kat kedai waiter tanya adik nak minum apa?Nana, nak milo.  Siap mention nama yea.  Sesi perkenalkan diri ke apa.  So, ceritanya di mana-mana saje milo sentiasa di hati baik di hati maknya mahupun anaknya.  Motif entry nie ialah aku suka minum MILO jugak!!Sekian untuk entry pagi ini berkaitan MILO.










                                                                                                                       

2 comments:

Azuin Nazry said...

malu nak cakap..tp kan..aunty pun suka Nana..hehe..Milo tabur tu, letak ais mcm mama Nana tu..;P best

Zefa NorAsmara said...

Yusuf dan maryam pun suka milo. Tapi masalahnya bukan milo bancuh sendiri, bukan milo kat kedai makan, bukan milo kotak, asyik milo tin aje. Mahal tuuuuu..