Tuesday, April 10, 2012

~Tema Hijau~

Secara kebetulan.  Tak rancang pun tiba-tiba aku yang terperasan.  Tema hijau yea kami 3 beranak.  Go green!!!!Poyos aje bunyinya.  Orang Melaka kenalah ikut motto negeri bandar teknologi hijau.  Malam kelmarinlah yang kami bertemakan warna hijau.  Siapa suka warna ijo??Sila angkat tangan.

Oklah jom tengok gambar kami yang go green nie.

Ini dia si kecik Ammar.  Dia dengan jumpernya yang berwarna hijau.  Mengacau kakak sedang belajar.  Kakak pegang itulah yang dia nak pegang jugak.

Si kakak pulak dengan baju kelawarnya warna hijau.  Dia sibuk belajar mama suruh bergambar.  Haruslah kan.  Berhenti rehat jap.

Yang ini mama pulak.  Gambar aku tak adalah yea.  Gambar nie aje.  Takkan aku nak bertudung semata-mata nak upload kat blog.  Tak kuasa aku.  Ini baju kelawar yang aku pakai.  Kena paksa pakai baju kelawar sebab minah atas tue pakai baju kelawar.  Dialog minah atas tue "Mama pakai baju kelawar sama dengan nana".  Itulah kisah kebetulan kami 3 beranak.  3 beranak jea.  Papa mana??Papa tidak terlibat dalam ini entry sebab masa nie papa belum balik kerja.  Sekian entry untuk lunch hour ini. 








                                                                                               

2 comments:

.:fyzz:. said...

ingtkan tema raya tadi..rupanya tema baju tido...ala comeynya kak nana...

@lfidah @dim said...

fiza>>>hehehe..terperasan yang kami 3 beranak go green.:D