Thursday, April 19, 2012

~Spontaneous Thursday - Bila 3 Orang Anak~

Pagi ini entry spontan.  Verangan nak tambah anak.  Hikhikhik..Tak dapat kubayangkan bila betul terjadi seperti gambar di atas.  Nak-nak kalau ammar masih kecil sudah beradik.  Uwahhh..Nanti-nantilah dulu yea. :D  Belum bersedia dari segi fizikal dan mental.  Ini pinjam dulu anak adik kekonon anak aku.  Anak buah pun anak jugak kan pada aku.  Tengok ammar.  Dia memang aim nak cekau muka si nayli jea.  Aku dukung nayli kejap-kejap dia datang dan aku jadi tukang tepis.  Naya oi anak orang kena cekau oleh anak teruna aku nie.  Itulah indahnya bila ada anak-anak sebagai penyeri rumahtangga kita.

Sekian...







                                                                                                                      

4 comments:

Kakzakie said...

Kalau kakak suka Fida. Kakak dulu berangan nak anak setahun satu tapi Allah kurnia 4 tahun dan 3 tahun baru dapat. Syukurlah ada tiga sekarang nie...

.:fyzz:. said...

sya lak.skang nih msih 2 anak..tunggu bulan 6 nih jadi lah 3....sngt gumbira rasanya...:)

mama leen said...

Salam kenal
Ingatkan memang dah tambah.. hehe
sama la saya pun baru dua..

mummY daniSha said...

baru sorang...tau depan kot rancang nak tambah lg sorang hehee