Monday, April 9, 2012

~Baking Kek Lagi!!!!~

Sabtu lepas aku baking kek lagi memandangkan ada tetamu datang adalah makanan lain selain makan tengahari.  Bersemangat yea.  Paginya memang aku dah bakar kek.  Masa tue tak tahu lagi anak-anak buah aku nak datang.  Rezeki dia oranglah dapat makan kek.  Kebetulan anak buah aku yang baru lepas SPM ada request nak kek.  Sekalilah kan.  Nak jumpa bukan senang.  Alang-alang buatkan sekali untuk dia.

Inilah hasil kek coklat dengan buttercream yang resepinya kawan aku bagi.  Perlu cuba lagi untuk bab menghias kek.  Nak pi kelas belajar buat kek tak ada masa, so belajar kat rumah aje.  Perlu curi masa bila nak buat kek.







                                                                                                                            

4 comments:

Mama Awin said...

Wah makin menjadi2 bakat terpendam yer..nnt leh baking sesama..hehe

Arina Shamsul said...

wah..dah macam kat kedai la dear :)


follow sini
jemput singgah blog ye :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Ida..cantiknya kek!Untung anakbuah dpt makcik yg pandai deko2 kek ni.
Mesti anakbuah tu happykan...Mai sepotong blh?hihi

wan nurul hezrina said...

wahh sukanya tengok.nurul tak pandaila buat kek=)warna warni kek2