Pages

Monday, April 23, 2012

~Apa Kenalah Dengan Aku~

Kenapalah dengan aku hari ini.  Serba tak kena.  Buat itu salah, buat ini salah.  Buat kerja semua dok salah dari tadi.  Apa masahnya aku sendiri pun tak tahu. 

Tapi yang sebenarnya fikiran aku nie tengah bercelaru.  Banyak fikir nie.  Fikir macam-macam.  Esok nak gaji pun fikir jugak.  Duit tue dah banyak nak tunggu untuk disalurkan.  Fikir tentang macam-macam.  Adoiiii...Tidak dapat diungkapkan dengan kata-kata tentang kekusutan aku nie.
   
Bila diri sendiri sudah kusut mulalah buat kerja tak tentu hala.  Inilah contoh yang berlaku.  Kalaulah ada orang yang sedang perhatikan kerja aku tadi nie mungkin dia akan tahu yang aku berada dalam situasi yang tidak stabil.  Sejujurnya jiwa aku sangat kacau hari ini.

Buat kerja dok salah.  Typing error memanjang.  Yang ditaip lain, yang nak ditulis lain.  Salah jea masuk tong sampah.

Kalau sampai balik nie ada penuh bakul sampah aku.  Harap tidak berterusan.  Masih boleh dikawal.  Tidaklah sampai penuh macam gamabar di atas. :-(  Bila sudah tidak dapat menumpukan perhatian pada kerja, emosi pun tidak stabil baiklah aku pergi menunaikan solat dulu untuk mencari ketenangan.  Ok babai..







                                                                                                                            

2 comments:

.:fyzz:. said...

jgn stress2 ok..calm down..tarik nafas..hembus...

adianiez AIDA said...

hormon pompuan ni memang gini, fida. selalu ada up & down. kita ni sebagai superMak, byk fikir! so, memang ada time mood serba tak kena :)