Pages

Friday, April 20, 2012

~Port Baik Punyeeee~

Korang nampak tak dekat mana ammar duduk?Adoilah budak sorang nie.  Aku memang kosongkan ruang tue sebab kalau ada perhiasan memang tak akan statiklah perhiasan tue pun.  Akhirnya dia yang duduk di situ untuk memenuhi ruang tue.  Nampak macam best aje kan dia dok kat situ.  Siap ketawa bila kuar dari situ.  Rumah ada kerusi kat situ jugak adik nak duduk.  Mencari ilham agaknya. :D  Tak lama lagi frame gambar atas tue kena simpan dulu sebab ammar dah nak sampai.  Kejap-kejap nak diangkat frame tue.  Moral : Tak payah ada perhiasanlah.






                                                                                                                         

2 comments:

nur-afiz said...

almari tu baru beli ka?.... aritu pi rumah x nmpk pun almari tu....

mamawana said...

mama masa tecik dulu dulu pun suker sangat nyorok2 port gitu... ihiiikkss