Friday, November 18, 2011

~Blogger Yang Pernah Berkunjung Ke Rumah~

Selamat pagi!!!!Kejap dah jumaat kan.  Dah breakfast belum??Pagi nie tidak apa yang menarik.  Cuma nak cerita mengenai kawan bloggers!!!Sebenarnya sudah agak lama nak cerita pasal nie.  Tapi ada jea kekangan pada aku.  Kali nie harus aku menulis tentang ini jugak di sini untuk tatapan bersama. :-)

Dua orang blogger yang pernah sampai ke rumah aku.  1st time jumpa memang sangat-sangat teruja.  Maklumlah sebelum nie kita orang hanya berinteraksi di alam maya nie.  Pernah sms, email.  Itu jealah.

Kunjungan pertama ke rumah aku.  Kak Zura datang masa adik aku kawin.  Aku jemput dia masa tue dan kebetulan dia ke Melaka.  Singgahlah sekali.  Seorang yang sangat peramah.  Sebelum nie Kak Zura pernah datang jugak tapi tak dan nak jumpa aku.  Jadi, hari tuelah baru kmai berkesempatan untuk berjumpa dan menjengah sekali ke rumah aku.

Kunjungan kedua ke rumah aku adalah Jue.  Masa nie Jue datang beraya ke rumah aku.  Masa nie raya ke-5.  Sebelum nie dah pernah jumpa.  Sekali dekat Alamanda sebab nak bagi Jue barang.  Sekali di Melaka.  Masa tue Jue datang Melaka.  Kita orang pergi makan asam pedas.
Jadi, sempatlah Ammar berjumpa dengan Izzul.  Ammar lahir bulan 2, Izzul lahir bulan 3.  Ini sesi berkenalan. :-) Jue, kalau datang Melaka singgah lagi tau.  Hari tue tak puas hati Jue singgah kejap jea.


Note>>Suka dapat kawan baru.  Boleh bertukar info dan sebagainya.
'Berkawan biar seribu, berkasih biar satu'

2 comments:

atanayuiman @ Jue said...

insyallah.. kg jue pun kat melak.. selalu ke melaka. cuma ke arah area bandar jer kadang2 jer dapat gie.. almaklumla satu negeri tapi satu utara saru selatan.. hehe

fazilzura said...

wahhhh siap ado entry special .. tq dear..

x sangka kan kenal dr alam maya leh ketemu jua... akak pun mmg suke pi melaka .. cume kdng2 tu x sempat nk terjah .. time weding tu yg sempat , syukur rezki weols dpt makan kek lapis yg sodap tu ..