Friday, November 25, 2011

~Cermin IKEA Sudah Digantung~

Pagi-pagi nak cerita pasal cermin pulak.  Cermin nie asben aku yang beli kat IKEA.  Kisahnya ada aku ceritakan di SINI tempoh hari.  Masa tue asben aku pi ke IKEA dengan kawannya.  Lagi meriah dia shopping.  Kalah aku kalau shopping.  Lupa diriler tue shopping sorang-sorang.  Kahhhh..

Jadi, inilah hasil rembatannya semasa dia shopping di IKEA.  Cermin ajaib.  Hehehe.  Sudah cukup yea cermin dalam rumah kita orang.  Punya banyak cermin dah aku rasa.  "Wahai cermin ajaib, bla..bla..bla".  Hari tue tak tunjuk bentuk cermin yang asben aku beli.  Meilah kita tengok bentuk cermin itu.

Inilah cermin 2 ketul nie yang asben aku beli.  Punya seksa nak gantung ok.  Nasib asben aku yang buat.  Kena kat aku mintak maafler.  Baik tak payah bercermin.  Makan masa jugak nak pasang.  Kalau kat aku upah orang pasang jea.  Berpeluh-peluh gaklah nak pasang.  Aku jadi mandor jea.  Hehehe..Adalah tolong sikit-sikit.  Setakat nak pegang tue bolehlah.  Takkan pulak aku nak drill tembok tue kan.  Apa-apa pun sudah selamat diletakkan di dining.


Ini lagi satu cermin.  Yang nie ada 4 keping cermin.  Mak oi banyak nau.  Macam-macam gayaler mula-mula kita orang try.  Akhirnya inilah yang terjadi.  Tapi yang ini senang jea nak letaknya.  Cuma lekatkan jea.  Aku pun boleh buat.  Berlagak pulak bunyinya.  Apa-apa pun kesemua cermin ini telah berada di tempat yang diinginkan.  Sikit-sikit nak hias rumah.  Sesiapa yang berminat dengan cermin itu bolehlah terjah IKEA.  Sekian.:-)

1 comment:

Kakzakie said...

Bila idaman kalbu sudah tercapai lega dan kepuasan tidak terkata kan. Cantik:)