Wednesday, November 30, 2011

~Kindergarden Harapan Setiakawan~


Tahun depan adriana sudah pun 4 tahun.  Tak lama lagi dah pun.  Bulan Januari nie genaplah usia adriana 4 tahun.  Insyallah, tahun depan jugak adriana akan ke tadika.  Aku dan asben sudah decide untuk menghantar adriana ke tadika.  Biarlah dia boleh berkawan, belajar dan tengok dunia luar. 

Aku dan asben hantar adriana ke Tadika Harapan Setiakawan berdekatan dengan rumah mak aku.  Jadi senanglah atoknya nak amik adriana sebab tadika tue sampai tengahari jea.

Harap-harap adriana mudah untuk bercampur dengan orang.  Dapat belajar dengan sebaik mungkin.  Macam tak percaya jea yang adriana dah nak masuk tadika.  Kejap jea sudah besar anak aku.  Semoga adriana akan belajar dengan rajin dan membuat yang terbaik untuk mama dan papa.  InsyaAllah...

3 comments:

alyyani said...

besar2 dah anak2 kita kan? sedar2 esok dah nak kawin. :p

adianiez AIDA said...

FIDA ~ bagus tu. 4 years da ideal utk anta anak belajar tadika. lebih exposure utk diri dia...

Anonymous said...

Ηi there, just bеcаme alert to youг blog thгough Google, and
found that it is truly informatіve. I'm gonna watch out for brussels. I will be grateful if you continue this in future. Lots of people will be benefited from your writing. Cheers!

Feel free to surf to my web site ... Eternity rings