Sunday, May 2, 2010

~Jumpa Jue~

Hari nie labor day..rugi jatuh pada ari sabtu.  siangnya tak keluar kemana-mana sebab asben ada keje di rumah cendawannya.  jadi, aku dan adriana hanya melepak di rumah sahaja.  tapi ari nie da janji dengan seseorang untuk berjumpa.  Siapakah itu????aku da janji nak jumpa JUE.  so, menunggu panggilan daripadanya.  aku da suruh asben balik awal sebab aku kata nak jumpa dengan JUE.  asben sampai rumah dalam pukul 3ptg.  nak kuar awal macam malas sebab memang cuaca sangat panas.  adriana pun tidur.  JUE tue pun masih berjalan-jalan di Jusco baru.  pas tue katanya hendak ke Mahkota Parade.  oklah tak pe, aku sms kata jumpa malam jealah.  pi makan-makan boleh lepak lama sikit.  selalu jumpa kejap-kejap jea.  so, janji di kedai asam pedas belakang Hotel Straits Meridian.  katanya nak makan 'Roti Terbang'.  aku pernah makan sekali kat kedai tue.  aku boleh tanya kat mana kedai 'Roti Terbang' tue??buat malu jea...hehehe

kami keluar pas maghrib.  kami sampai dulu sebab rumah aku dengan kedai makan tue tak jauh.  JUE pun dari MP memanglah jammed.  kat sana kalau hujung minggu memang jammed teruk.  jadi aku tunggu dalam kereta sementara menunggu JUE, asbennya dan iman sampai.
masa kami menunggu kedatangan JUE...
adriana tunggu kawan nak datang..asyik dok kata 'wan, nana'
(maksudnya kawan nana-bahasakan dirinya nana)
aku dan asben

Kami makan asam pedas.  gambar masa makan tak amiklah.  tak tahulah kalau JUE ada amik.  aku makan nasi.  JUE hanya makan 'ROTI'.

Inilah gambar kami.  Akhirnya setelah jumpa sebanyak tiga kali baru dapat bergambar.  Iman da masuk kereta sebab iman da ngantuk.  jadi kami bertiga jealah yang bergambar.



Ini jealah kisahnya.  Nanti kita jumpa lagi yea.  Seronok sangat dapat jumpa JUE.

Note: Teringin nak jumpa kawan-kawan yang lain.  Sesiapa datang Melaka inform lah yea.
Tapi aku nie pemalu...hehehe..Tapi kalau da kenal lama banyak cakap jugak aku nie.

4 comments:

fazilzura said...

wah pemalu ke?

org pemalu jmp org pemalu jgk .. cmner le jadi nye tu ..

wahh jue terbang ke Melaka yek .. besh2

alyyani said...

tu la, jue ke melaka ye. nanti kitorg pegi melaka kitorg inform fidah ye. nia dgn adel nak jumpa nana jugak :D

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

hehe.. kak, curi gambar yeaaa..

@lfidah said...

kak zura>>orang pemalu jumpa pemalu tak jadi malunya..hehehe...marilah dtg sini..

alya>>meilah datang..dialu2kan untuk datang ke melaka..

jue>>silakanlah jue..nanti datang lagi yea..