Thursday, November 17, 2011

~TAG From HAJAR~

Selamat pagi semua!!Pagi nie, aku nak menjawab tag daripada seorang kawan blogger aku sebelum aku terlupa.  Tag yang aku dapat nie daripada HAJARThanks to Hajar.

11 perkara tentang diri ini

1. Nama penuh Alfidah binti Adim...ada kawan-kawan panggil aku dengan panggilan AL, ada yang panggil aku Fida.  Tapi asben aku panggil aku AL.

2.  Anak sulung daripada 2 orang adik beradik.

3. Saya sudah berkahwin dan sudah mempunyai 2 orang cahayamata.  Sepasang sudah.  Anak pertama namanya Nur Adriana Qistina Mohd Affendy.  Anak yang kedua namanya Muhammad Ammar Qayyum Mohd Affendy.

4. Suka tengok benda-benda yang cantik.

5. Takut nak drive.  Sekarang jadi mem besar. :-) Rela naik bas daripada disuruh drive.

6. Suka bershopping atau window shopping.

7. Seorang yang sensitif.

8. Suka jugak berangan.

9. Suka memasak. 

10. Seorang yang suka bergambar.  Kamera di bawa ke hulu ke hilir.

11. Mempunyai impian untuk membeli kereta sendiri dan membawanya.  InsyaAllah.

11 things that she wants to know about me

1. Nama sebenar korang?
Alfidah binti Adim

2. Kegemaran korang sepanjang hayat?
Macam-macam tapi yang paling menjadi kegemaran adalah HOLIDAY!!

3. Pekerjaan sekarang @ belajar kos apa?
Pembantu Tadbir di jabatan kerajaan

4. Kenangan paling manis dan akan dikenang sampai bila-bila.
Hari perkahwinan.:-)

5. Perkara paling lucu pernah dihadapi?
Sewaktu makan di pizza hut bersama kawan.  Hanya aku dan dia jea yang tahu.  Ketawa sampai berair mata.  Kahhhhhhh
 
6. Makanan kegemaran korang ?
Spageti
 
7. Apa yang paling korang takut ?
Saya takut memandu
 
8. Apakah hadiah paling special pernah korang dapat?
Handbeg daripada asben
 
9. Kalau marah korang buat apa?
Suka mendiamkan diri.

10. Apa status korang ?
Isteri, mama, kakitangan kerajaan

11. Rancangan TV kegemaran?
Banyaklah...

Ok, siap menjawab tag.  Sekarang saya pula mahu mengtag kawan-kawan yang lain.

Selamat menjawab Tag!!!Hajar, saya dah buat tag daripada awak. :-)

No comments: