SUKA ENTRY DI SINI???

Tuesday, December 29, 2015

Tugasan Di UTC

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa...Bismillah...

Selamat tengahari. Pagi tadi ke sekolah Nana untuk beli buku sekolah. Sebenarnya sudah terlepas taikh. Entah macam manalah aku cuai sangat sampai terlepas tarikh tersebut. Aduh! Termengelh sendiri dek susah hati nak tunggu ke pagi ini.

Dua hari sebelum aku ke Rompin, aku telah ditugaskan untuk menjadi urus setia di UTC sempena Hari Bersama Pelanggan Jabatan Kebajikan Masyarakat Negeri Melaka. Jadi urus setia yang tak berapa nak setia. Aku sebenarnya tak tahu pun. Pagi hari jeadia bos mesej suruh ke UTC. Pesannya bawak dulang dan barang lain. Jadi aku ke pejabat dulu dan minta kenderaan jabatan sebab tahu-tahulah UTC tu parkingnya penuh. Aku sebagai pemandu amatur ni memang susahlah. Kang belum sampai tempat dituju muka herot-herot sebab stress. Hahaha...

Nasiblah ada kenderaan yang menghantar aku dan Myra Mokhtar ke UTC. Sedap sikit hati kan. tak payah susah-susah nak cari parking bagai.

Pameran di UTC perkarangan pejabat KPWKM.

Pamplet-pamplet yang disediakan.

Aku dan Myra Mokhtar.

Amira kuasa dua. Hehehe...

Selingan pada hari itu potong kek untuk yang menyambut ulangtahun kelahiran pada hari itu.

Inilah rupa keknya. Dapatlah aku rasa sepotong kek. Aku hanya bertugas untuk sehari aje memandangkan keesokkan hari dan lusanya aku sudah bercuti sebab mahu ke Rompin. Begitu sahaja kisahnya. Sudah tidak larat untuk menaip lagi. Sekian dan wassalam.

Salam pena,




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart