SUKA ENTRY DI SINI???

Wednesday, December 23, 2015

Family Day Kastam Part 2

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa. Bismillah...

Selamat pagi semua. Hari ini hari akhir bekerja sebelum bercuti empat hari. Memang ditunggu-tunggu. Kalau ada cuti memang aku dah sambung cuti minggu ni. Tapi apakan daya cuti sudah tidak berbaki. Maka bertabahlah sehingga ke akhir tahun. Sabarlah cuma berbaki beberapa hari saja lagi.

Baiklah, bersambung dengan entri family day part 2. Lemau betul kalau kena tulis entri bersambung-sambung. Nak termuntah rasanya. Bertabahlah. Jangan kerja separuh jalan. Ahakss...

Hari kedua di Rompin Beach Resort, sebelah pagi itu adalah aktiviti bebas. Ikut gaya lah nak buat apa. Nak kuak lentang ke, nak meniarap ke, apa-apa saja janji bahagia. Jangan kacau orang sudah!Pagi tu kami sarapan di resort je. Lagipun memang disediakan untuk sarapan aje.

Empat beranak yang sedang menikmati sarapan.

Anak dara aku. Berialah makan tu. Punya seksa nak suruh dia ni makan. Boleh bawak gaduh.

Ini menu pagi aku. Lepas sarapan aku balik bilik. Membongkang. Laki den bawak anak-anak mandi kolam. Aku memang hentam tidur. Nikmat betul. Bukan senang nak dapat masa tidur yang berkualiti. Hahaha...

Kemudian lepas zohor, kita orang keluar mencari makanan tengahari. Keluarlah kami dari resort dan berpandukan GPS sampailah kami di sebuah kedai makan. Inilah makanan laki den.

Ini untuk aku.

Lepas makan kami ke pantai. Bukan main dua beradik ni.

Anak dah besar dapatlah bergambar berdua. Adriana yang jadi tukang tangkap gambar. Kejap je kita orang melepak kat tepi pantai. Ombak bukan main kuat menghempas pantai. Kemudian kita orang balik resort sebab sebelah petangnya ada sukaneka. Bersambung lagi. Sekian dan wassalam.

Salam pena,



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart