Thursday, December 31, 2015

Dugaan Di Penghujung Tahun

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa. Bismillah...

Selamat petang semua. Hari ini adalah hari terakhir kita berada di tahun 2015. Esok kita sudah melangkah ke tahun baru. Semoga semuanya berada di dalam keadaan baik. Hujung tahun ini kami sekeluarga diduga. Adik ipar aku tidak sihat.

Puncanya? Sakit pinggang. Nak terang pun tak tahu tapi begitulah permulaanya. Sudah setahun jugak dia mengidap sakit pinggang. Adik ipar aku pernahlah melakukan pemeriksaan. Katanya saraf dan buat fisio. Begitulah.

Dua hari dia ke hospital sekali lagi dan doktor suruh warded. Ada beberapa perkara seriuslah juga pada aku yang mendengarnya. Susah hati. Walaupun dugaan untuknya tetapi tetap terkesan pada aku.
Sekarang sedang menunggu keputusan darah.

Gambar ini sewaktu aku melawat adik ipar aku petang semalam. Oleh kerana membawa anak-anak jadinya pesakitlah kena turun ke bawah sebabnya kanak-kanak tak boleh masuk wad. Jumpakan yang baby tu dengan umminya. Kami lepak-lepak di bawah sambil menikmati kuih vadei. Itu sahaja entri untuk petang ini. Mohon doakan kesihatan yang baik dan dipermudahkan segala urusan adik ipar aku. Sekian dan wassalam.

Salam pena,




1 comment:

adianiez AIDA said...

moga ipar fyda pulih ye nanti.
masalah pun selesai in shaa Allah :)