Wednesday, December 30, 2015

Berzumba Katanya

Assalam...

Dengar pasal zumba ni sejak berkurun lamanya. Tapi tak pernah join pun. Macam aerobik lebih kurang kut. Sibuk menguruskan hal rumahtangga, tak ada masalah nak berzumba bagai. Pernah suatu ketika dulu ikut aerobik. Tapi suatu ketika dulu yang sudah berkurun lamanya. Sampailah aku bertugas kat UTC tempoh hari dia orang cakap ada aktiviti begini kat UTC selepas waktu kerja.

Bila dengar ada zumba, tempat pun strategik sebab dekat dengan rumah mak dan beberapa perkara yang ditimbang tara oleh diri sendiri makanya menanam azam mahu ikut kelas zumba tu. Kira bersenamlah kan. Hati melonjak-lonjak. Minggu lepas kononnya nak pergi tak jadi pula. Azam sedang berkobar-kobar waktu tu. Bila tak jadi tu cuba bayangkan kecewanya macam mana. Hehehe...

Di sinilah aku berzumba bersama kawan-kawan.

Aku dan CC Mira.

Sebelum balik harus bergambar ye. Berpeluh-peluh dibuatnya.

Kami bertiga satu pejabat. Dan-dan tak clear gambar kita orang ni. Hp aku ni memang mintak diganti ke apa. Sudahlah screen tak boleh nak tekan. Menyirap je. Begitulah kisah aku petang semalam. Pagi ini terasa kaki sudah kejung-kejung. Itulah orang jarang bersenam, bila sekali buat satu badan sakit. Pancit terus!

Salam pena,




No comments: