SUKA ENTRY DI SINI???

Sunday, December 27, 2015

Majlis Resepsi Sebelah Perempuan

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa. Bismillah...

Selamat pagi semua. Salam pagi ahad. Ahad yang penuh keceriaan. Harap-haraplah kan. Hari ini aku menjadi baby sitter. Dah lama aku tak menggelek anak kecik. Perasaan teruja tu berleluasa dalam diri. Baiklah, aku nak teruskan dengan entri sambungan perihal perkahwinan adik ipar aku.

Sabtunya, majlis sebelah pihak perempuan. Seperti biasa adik beradik dah mestilah kena follow jadi orang sebelah. Kita orang keluar rumah lebih kurang 12.00 tengahari. Dah janji nak tunggu kat Masjid Durian Tunggal.

 Kami pada hari tu. Asben tak pandang pula.

 Kali ni baru pandang tapi Adriana pula yang tak masuk. Muka aku tu terlebih nur pula.

 Berderet yang lain menunggu kat belakang. Beginilah kalau gaya konvoi kan.

 Sampai sudah kami di rumah perempuan dan tunggu masa untuk berarak.

 Mak aku yang berbaju hijau. Yang lain sedara mara.

 Pengantin ready to go!

Dua orang biras. Adik dan kakak.

 Pengantin sudah diarak dan kita orang follow belakang je.

Sebelum masuk kena bayar tol.

Selesai bersanding kami dijemput makan.

Lagi adik kakak bergambar. Tu hah abang sado mana yang menyibuk.

Sebelum pulang kami bergambar bersama pengantin. Bertambah sudah ahli baru.

Ini rupa kek pengantin yang sempat aku tangkap gambarnya. Itu sahaja entri untuk pagi ini. Bersambung lagi di lain entri. Sekian dan wassalam.

Salam pena,



1 comment:

adianiez AIDA said...

adik apen ekk?
tahniah to fyda & apen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart