Wednesday, December 30, 2015

Santai Bersama Teman

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa. Bismillah...

Selamat malam. Rasanya ini adalah entri ketiga untuk hari ini. Aku mahu habiskan kisah-kisah 2015 sebelum ia melabuhkan tirainya. Dalam pada sibuk menguruskan anak-anak sewaktu bersendiri aku tetap jugak mencari ruang untuk berliburan bersama kawan-kawan.

Berliburan sangat! Bukan senang nak ada waktu-waktu begini untuk diri sendiri. Kalau setahun tu boleh dikiralah dengan jari-jemari. Susah kan untuk yang sudah punya komitmen ni. Fikir berkali-kali jugak kalau nak cari masa untuk diri sendiri.

Jadi kisah beberapa minggu lepas. Seperti biasa aktiviti kami untuk bersantai dan menghilangkan stress adalah karok. Inilah jadinya kalau sudah berjangkit dengan Myra Mokhtar.

Kami bertiga. Amira, Alfidah dan Adila.

Aku mesti nyanyi sama dengan Myra Mokhtar.

Suka tengok gambar ni.

Usai berkarok, kami pun mengisi perut dulu sebelum pulang. Ada orang bagi aku duit suruh makan. Kira belanja kita orang tapi dia tak boleh nak join.

Sedap ayam ni tapi tak tahu apa namanya.

Aku dah lama nak makan di Chicken Rice Shop ni sebab pie teenya. Teringin benar tengok iklannya jadi itulah sebabnya kami mencuba di sana. Sedap juga nanti boleh repeat lagi. Itu sahaja entri untuk malam ini. Sekian dan wassalam.

Salam pena,




No comments: