SUKA ENTRY DI SINI???

Saturday, September 27, 2014

~Komen-komen Dari Sahabat Blogger~

Teks : Fyda Adim
Foto : Sendiri

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bismillah.

Selamat pagi semua. Menikmati pagi sabtu dengan tenang. Pagi ini usai subuh terus menghadap komputer. Sementara mood menulis tu ada. Kalau dah datang mood suam-suam kuku, apa pun tak menjadi. Nak on komputer pun terasa kurang rajin.

Entri ni aku nak cerita komen-komen yang aku dapat daripada blogger-blogger. Kisah ayah aku yang ditulis di blog ini. Komen korang amat membantu aku untuk mencari semangat. Terima kasih atas ucapan korang.

Jangan serik singgah di blog aku ye. Kadang aku blogwalking blog korang tapi tak sempat tinggalkan jejak. Baca sahaja cerita korang. Apa-apa pun terima kasih buat semua yang sudi komen di blog picisan aku ini. Pada yang sedang sedih juga, sama-samalah kita harunginya. Semoga kita diberi kekuatan untuk meneruskan kehidupan ini. Selamat berhujung minggu! Sekian dan wassalam.

Aku Penulisnya,






                                                                                                                     

1 comment:

monalita mansor said...

itu aje yang mampu. sokongan moral dari jauh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart