SUKA ENTRY DI SINI???

Friday, September 26, 2014

~Jom Ke Pesta Buku Melaka 2014~

Teks : Fyda Adim
Foto : Blog Hanisah

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bismillah.

Selamat petang semua. Hari ni rehat panjang hanya bersantai-santai di pejabat. Turun makan di kafe bawah makan yee mee nyot-nyot. Nama menu untuk hari ini. Lupa pula nak ambil gambarnya. Nama menu tak menahan kan.

Mahu dikhabarkanpada orang-orang Melaka, jom beramai-ramai ke Pesta Buku yang diadakan di Melaka Mall bermula hari ini sehingga ahad. Aku sudah beritahu pada asben tentang ini. Kalau tiada aral mahu juga ke sana.

Sediakan ongkosnya saja. Kalau dapat berjumpa dengan penulis lagi baik. Tadi ternampak kat fb novelis Maria Kajiwa. Katanya ada di sana. Wah, teruja sangat. tapi aku mesti datang sebelah malam sebab usai pulang kerja ada macam-macam perkara yang perlu diselesaikan dulu. Paling penting menjengah ayah di hospital. Nanti akan aku ceritakan jika aku sampai di pesta buku itu. Tak memborong pun dapat beli sebuah buku jadilah. Sekian dan wassalam.

Aku Penulisnya,






                                                                                                         

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart