Thursday, September 25, 2014

~Dilanda Kesunyian~

Teks : Fyda Adim
Foto : Fon Sendiri

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Selamat petang semua. Hari ini dan esok pejabat agak sunyi. Pejabat aku adakan kursus di Cameron Highland. Jadinya ramai yang mengikuti kursus tersebut. itu yang agak sunyi bahagian pengurusan. Yang ada pun hanya beberapa orang sahaja. Pada awalnya aku hendak turut serta. Sebab katanya nak adakan Hari Keluarga tetapi dibatalkan. Hanya melibatkan kakitangan sahaja. Memang tidaklah aku turut serta. Siapa yang nak uruskan anak-anak. Kebetulan ayah aku masih lagi di hospital. Takkan aku nak berjalan jauh. Buat susah hati aku nanti.

Oleh kerana si Mira Mokhtar pergi, makanya kenalah menjawab telefon. Bergilir-gilir jawab dengan orang yang ada ni. Rupanya bukan senang nak menjawab telefon ni. Kena client yang suka-suka nak marah kita, memang tak boleh blah. Huhuhu...

Jadinya melangutlah aku di tempat. Keadaan tempat aku yang agak tidak ada sistem 5S. Bila kemas berselrak balik. Ini bila nak datang mood mengemas aku pun tak tahu. Itu sahajalah cerita aku yang agak kebosanan hari ini dan juga esok. Sekian dan wassalam...

Aku Penulisnya,






                                                                                                         


1 comment:

AMIIZAA@Mieja said...

fyda, moga ayah cepat sembuh ya....amin