Pages

Monday, May 20, 2013

~Saya Menang Ipad Dari Ebook Competition~

Assalamualaikum....

Selamat tengahari semua.  Hari isnin yang tenang.  Tenang buat diriku untuk melakukan kerja-kerja.  Alhamdulillah.  Entri ini aku tulis untuk aku kongsikan tentang kegembiraan aku jumaat lepas.  Rezeki di hari jumaat buat aku.  Kegembiraan berganda apabila Mira Mokhtar juga turut menang. Kami sama-sama menulis hingga ke penamat.  Kali kedua aku menang Ipad.  Yang pertama aku dapat dari Dutch Lady tahun lepas.  Syukur sangat-sangat.  Rezeki anak-anak.

Masih ingat lagi tentang ebook yang aku tulis bertajuk Dia, Pilihan Hatiku?Aku ada mintak korang download ebook tersebut.  Dan keputusannya telah diumumkan jumaat lepas setelah sekian lama aku menanti keputusannya.  Mood berdebar-debar, risau.  Pelbagai perasaan menyelubungi diri ini.

Pada sesiapa yang sudah dan berkesempatan untuk download ebook aku tu, ribuan terima kasih aku ucapakan pada kalian.  Jika ada kekurangan terhadap cerita itu, harap dimaafkan kerana aku bukanlah seorang penulis profesional.  Aku menulis berdasarkan apa yang aku rasa.  Banyak lagi yang aku perlu belajar.

Inilah hadiah yang ditawarkan untuk 5 orang pemenang.

Alhamdulillah.  Nama aku tersenarai juga di kalangan 5 orang itu.  Walaupun tidak mendapat tempat pertama sekurang-kurang ada juga yang aku perolehi sebagai dorongan aku pada masa akan datang.  InshaAllah semoga dipermudahkan dengan apa yang aku cuba lakukan.

Sekali lagi terima kasih kepada semua.  Terima kasih kepada sahabat-sahabat aku yang sentiasa memberi semangat dan dorongan.  Sayang korang!!!Tidak dilupakan juga kepada suami yang menyokong aku dan juga anak-anak.

Sekian dulu entri tengahari ini.