Sunday, May 13, 2012

~Saya Menang Ipad Dari Dutch Lady~

Sejak dua tiga menjak nie aku memang gile masuk contest.  Pembakar semangat aku adalah dari asben aku sendiri.  Itu pun sejak asben dapat cabutan bertuah dari bsn untuk sijil simpanan premium.  Asben aku dapat hadiah mp4.  Mana bini dia tak teruja kan.  Entah macam mana aku mula join contest yang ada diadakan.  Memang sekarang gila contest.  Aku cuba join contest dari dutch lady. 

Inilah contest yang aku join.  'Jadi bijak, jadi terkenal'.  Aku join pun last minit.  Dapat hantar beberapa form jea.  Untung nasib mana tahu dapatkan.  Percaya pada rezeki. :D

Peraduan nie kena pilih 3 kisah bijak dari 10 kisah bijak di atas.  

Dan khamis lepas aku saje jea cek untuk list pemenang.  Sekali tengok nama aku tersenarai pulak.  Aku menang untuk minggu ke 8.  Tak lama lepas aku tengok Kak Ayu pulak sms aku tanya aku ke yang menang Ipad dari dutch lady.  Tq Kak Ayu. :D  List pemenang boleh tengok di SINI.

Hadiah utama untuk pengundi pun sangat menarik.  Tidak mengharap tapi kalau ada rezeki tidak ke mana sebab kalau tak silap ada 183 orang untuk 9 minggu.  Dapat Ipad pun dah kira bersyukur.  Nak beli sendiri tidakler mampunya.








                                                                                                                      

3 comments:

lurun namzar said...

congratx, akak. :)

mummY daniSha said...

alhamdulillah..rezeki..bestnye..sy x pena menang contest huhu

Pink Lavender said...

wewitt...
bestnyer menang!!!!jeles2...tp makneng lom ada anak lg..