Sunday, May 26, 2013

~Jauh Dan Setia Hujung Nyawa~

Assalamualaikum...

Selamat pagi.  Kejap sudah hari ahad.  Adoilah.  Esok dah kerja balik.  Nasib cuti sekolah.  Selama dua minggu ni tak adalah nak rushing pagi-pagi.  Tak ada nak fikir jalan jammed.  Paling tak suka nak tempuh semua itu sejak menjadi pemandu.  Hehehe..

Beli novel lagi!!!Okeylah, lately ni hobi lama aku datang kembali.  Gila beli novel dan gila baca novel.  Gilakan itu jelah.  Bukan gila betul-betul.  Nak-nak kalau ada drama yang diadaptasi dari novel mesti aku akan beli.

Ini koleksi novel terbatu tapi aku dah beli beberapa bulan yang lepas.  Dah habis baca pun novel-novel ini.  Barulah sekarang nak ceritakan.

Aku beli dari Karangkraf.  Aku suka beli online.  Senang sikit.

 
Inilah novel-novel yang aku beli.  Kedua-dua novel ini telah didramakan.

Novel yang berjudul Jauh pernah ditayangkan di Astro HD kalau tak silap.  Aku ada menontonnya telemovienya.  Lakonan Ady Putra dan Fouziah Ghaus.

Dan novel kedua aku beli adalah Setia Hujung Nyawa.  Dramanya yang ditayangkan di slot akasia.  Ramai yang suka menontonnya.  Aku jarang mengikuti dramanya tapi sekadar membaca novel.  Ini sahaja cerita mengenai koleksi novel aku.  Bersambung lagi.






                                                                                                                          

2 comments:

:: Cik Viva :: said...

yess...Jauh ni dah keluar telemovie dia kan, kalau tak silap dorang shooting kat oversea kan...best jugak cite tu..

nur said...

hi...blog walking here...singgah r blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda atau wat yg tersyg...